Nya blogg.se

Datum: 2012-06-19 Klockslag: 12:59:03

Nu när jag loggade in så upptäckte jag att nya blogg.se kommit även för oss andra, inte bara "testpiloterna". Ser väldigt bra ut tycker jag, och att kunna tagga sina inlägg och kunna välja mer än en kategori är verkligen super! Det har jag saknat. Nu längtar jag bara efter iOS6 till iPaden så jag kan ladda upp bilder här direkt ifrån den, vilket tyvärr inte går i dagsläget. Det enda minuset, faktiskt.

Nåja. Ledig dag idag, så det regnar såklart. Får se vad dagen bjuder på, Sulle skulle höra av sig när hon slutat jobba i alla fall. Måste åka till barnen en sväng ikväll också känner jag, bara träffat Kevin och ändå har jag snart varit hemma i en vecka, bedrövligt!

kommentarer
Postat av: Erika

Det är inte så lätt att fä tiden att räcka till och träffa alla så mkt som möjligt tråkigt nog :(

Själv visste jag inte att det skulle se annorlunda ut här och jag fattar ingenting haha :D

Svar: Nä, det är sant. :( Särskilt inte när man ska jobba också! Men imorgon ska jag åka och vara med barnen. :) Äntligen!
sara

2012-06-19 @ 14:28:03
URL: http://Erikaajonsson.blogg.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback