Midsommarhelgen

Datum: 2012-06-24 Klockslag: 23:13:18

Hade en fin midsommarhelg trots att jag jobbat hela helgen. På både fredagen och lördagen var det bra väder, soligt och varmt. På fredagen satt jag mig till och med ute och solade efter jag slutat jobba vid 16.
På lördagen var vi bjudna på middag hos storasyster, så där tillbringade vi hela kvällen. Jag hoppade studsmatta med barnen och Felicia gjord en fin prinsesskrona åt mig medan Bibbi gjorde massor av teckningar åt mig. Fina ungar! 
 
Gick av ikväll vid 21 och har nu jobbat färdigt helgen, SÅ skönt! Helt slut i huvudet av att ha jobbat, så nu ska det bli helt underbart med två sovmorgonar.
 
I fredags jobbade jag & mamma till 16 och pappa hade fixat grillat tills vi kom hem. Mums!
Satt ute i kvällssolen efter middagen. Avslutade midsommarafton med jordgubbar & grädde!
På midsommardagen åkte vi till syster för att äta middag när vi slutat jobba allihopa.
Det bjöds på grillad kalkon, potatisgratäng, sallad och goda såser följt av paj till efterrätt.
 
Idag gjorde vi lax i ugnen och åt tillsammans med nypärer och gräddfil med gräslök.
 
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback