Måndag

Datum: 2012-06-12 Klockslag: 00:13:45


Måndag och sista dagen hos Elina idag. Hade lovat att vara modell åt henne på skolan idag, så jag klev upp och åkte in till hennes skola vid 11. Det var 30-tal som gällde. När hon slutade så gick vi på stan en sväng och åt en avskedslunch på Jensens. Mums! Sedan Vid 18 kramade jag henne hejdå och tog tåget till Uppsala. Är här (i Uppsala alltså) hos mitt kusinbarn, som är flera år äldre än mig, och hennes familj. Har inte träffat henne på flera år så det är riktigt roligt att vara här. :) Så ikväll har vi mest suttit och surrat en massa, och nu är det dags att sova.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback