Din mamma är så dum..

Datum: 2012-06-20 Klockslag: 17:46:07

Igårkväll så åkte jag och Dea till Martin och fikade och såg på film. Så avslitade vi kvällen med att tokskratta åt dåliga "din mamma"-skämt. Eller jag skrattade åt skämten och Dea och Martin skrattade pga mitt skratt, tydligen. En av dom bästa var "din mamma är så dum att hon sätter sig på ett stolpiller när alla stolar är upptagna". Haha!
 
Idag har jag varit på cafét och ätit lunch med Dea, Mimmi och Sulle. Så trevligt att träffas och surra! Mimmi och jag kom fram till att vi nog träffats... en gång sedan i somras. Efter vi lunchat så följde jag och Dea med Mimmi när hon var och klippte (hon har just gått frisörutbildning) och så var hon snäll och klippte till mitt hår lite, det var lite ojämnt. Så nu är jag hemma och har just ätit, och nu väntar jag på att Dea ska ha fotbollsträning förnågra barn så att vi kan umgås sen. Funderar faktiskt på att ta på mig träningskläder och ta en långpromenad med lite bra musik i öronen. Även om det känns kallt ute så är det ju faktiskt soligt.
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback