Helvetesvecka

Datum: 2012-06-06 Klockslag: 14:18:26

Den här helgen/veckan har nog varit den värsta i migränväg på länge. Så fort jag känt mig bättre och kunnat plugga lite så har fanskapet kommit tillbaka, inte sådär himla lägligt. Känner hela tiden ett tryck/smärta över en trekant vid pannan och ögonen. Men jag känner att en del har satt sig från pluggandet igår, men med tanke på hur lite jag faktiskt kunnat plugga så blir det nog omtenta till hösten.. Sånt är livet!

Har hittills idag pluggat en stund och tagit tag i disken, packat allt jag kan packa idag och nu är det bara dammsugningen kvar. Skönt! Tänker belöna mig med något avsnitt Grey's sedan, är helt besatt i den serien nu alltså! Hunnit komma till S02E12, inte dåligt med tanke på att det bara var några dagar sedan jag började titta på den.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback