Fredag

Datum: 2012-06-09 Klockslag: 00:00:33

Gud vilken härlig dag det har varit alltså! Istället för att ta med mig kameran på ett äventyr så åkte jag in till stan och gick i affärer istället. Köpte den där L.A.-huvtröjan från Gina tricot som jag velat ha så länge. Sedan gick jag och satt mig i trappan vid Sergels torg och tittade på bl.a parkour/free running. Det var 100-årsjubileum för Stockholms stadion och OS (i Sverige), därav olika sporter där på plattan. Sedan kom Elina så vi tittade på lite rollstolsbasket, innan vi gick och köpte våffla med choklad till lunch. Sedan gick vi och satte oss i Kungsträdgården och njöt av solen någon timme eller så innan vi åkte till Solna och åt souvlaki på en grekisk restaurang. Mums! Nu slötittar vi på Baksmällan bara! Hoppas på fint väder morgon, för då blir den där picknicken i Hagaparken av. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback