Från Stockholm till Uppsala till Ramsele

Datum: 2012-06-14 Klockslag: 21:13:02

I måndags tokstressade jag och Elina för att jag skulle hinna med mitt tåg vid 18:11, bussen vi planerat att åka med kom aldrig.. Så vi blev ca 20 minuter sena men gav hann ganska precis med tåget ändå! När jag kommit fram kom Sara och hämtade mig och vi åkte ut till deras fina hus! Åt middag och surrade en hel massa innan det blev dags att sova. På tisdagen jobbade både Sara och Thomas så jag tog en lång sovmorgon och åkte sedan ut till Gränby Centrum och shoppade några timmar. :-) Sedan hämtade Sara upp mig eter jobbet och vi åkte hem till dem. Den här kvällen fick jag t.o.m två kramar av Dante, deras son på 2 år. Så söt! Vi satt bara och pratade en hel massa och åt godis den kvällen, och tog en kvällspromenad med hunden i en dimmig skog samtidigt som vi pratade om spöken och sånt läskigt. Haha! Var även en fladdermus som flög förbi med världens fart, typ tio(!) cm från mitt ansikte, om ens det. Vi sa hejdå på kvällen innan vi gick och la oss och sedan tog jag tåget hem vid 13:00. Även om planeringen inte var den bästa så var det riktigt roligt att träffas efter så många år. Får inte dröja lika länge tills nästa gång! När vi var mindre sågs vi ju varje sommar, förmodligen en av sommarens höjdpunkter. :-) Lill-Sara och Stor-Sara.
Underbart god fransk chokladtårta som jag köpte på Fågelsången.
Hittade en hel del som jag handlade, som om min packning inte var nog? Haha.
Åt mammas goda hemgjorda köttbullar i gräddsås när jag kommit hem.
Hemma väntade post och paket på mig (skor +bh), och jag tog en efterlängtad skogspromenad med Taimy.

kommentarer
Postat av: erika

vilket mysigt inlägg, det här gillade jag haha :)

2012-06-14 @ 21:29:25
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback