Fisketur!

Datum: 2012-06-29 Klockslag: 22:51:02

Martin och Dea som letar mask ochdejt fina stället vi åkte och fiskade på.
Martin och Dea fick turas om att ta bort kroken ur fiskarna, jag är för feg själv.
Innan vi åkte hem fångade vi (läs dom) lite grodyngel, som vi sedan släppte ut innan vi åkte.
 
I onsdagskväll så åkte jag, Martin och Dea iväg och fiskade. Jag har inte direkt fiskat mycket tidigare, utan bara några enstaka gånger. Men GUD så roligt det var! Jag fick dessutom FEMTON fiskar med metspöt, inte dåligt. Var himla roligt att åka ut sådär tillsammans och hitta på något, och inte bara se på film som man annars alltid gör. Var så himla härligt väder också, fast några tjocktröjor behövdes. Och inte var det mycket mygg och knort heller, perfekt kväll med andra ord! Så jag skulle tro att det blir massor av fisketurer för oss i sommar, jag hoppas det i alla fall. Även om jag tycker synd om både masken och fisken.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback