Stockholm - bilder

Datum: 2012-07-10 Klockslag: 17:25:22

Jag körde till Tönnebro där vi stannade och åt lunch, sedan bytte vi sida i bilen!
 Framme i Bromma! Gick jättebra att köra och att hitta vägen. Duktigt!
På kvällen beställde vi onlinepizza och sedan kom lite folk. Alkohol & Alias blev det!
Vaknade 09:30 på lördagen och såg att solen sken, låg på balkongen i några timmar. <3
Åt frukost på ballen och åt sedan bakispizza, fanns en hel del kvar sedan kvällen innan.
Sedan åkte jag och Martin in till stan och shoppade, köpte glass och hängde i Djurgården.
Turist-Martin!
Köpte hem mat från Grekiska kolgrillsbaren till middag. Kycklingsouvlaki, så jävla  gott!
Söndag: städade, packade och köpte korv innan vi begav oss mot Norrland igen. Hjälmen på!
Jag och Elina hade allsång i framsätet och Martin.. Ja? Gjorde något annat. Haha!
Stannade i Tönnebro och åt lunch på hemvägen också. Fläskschnitzel! 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback