Onsdag

Datum: 2012-07-04 Klockslag: 21:53:02

Igår svängde vi in hos Mona för att se om hon hade några Kérastaseprodukter, vilket hm tyvärr inte hade, så en flaska moroccanoil fick följa med hem istället. Ska bli spännande att prova den! Hade bestämt mig för att inte använda vanligt schampo och balsam från t.ex ICA, men eftersom min order från bellbox.se aldrig bekräftats pga fel i deras system och Mona inte hade det jag söker så blir jag nog så illa tvungen. Får köpa schampo och inpackning när jag är i Stockholm. Nåja, nog om det. Idag har jag varit ledig och ägnat dagen åt att städa, tvätta, promenera med hunden, prata i telefon med Elina och hänga med Dea en sväng nu ikväll. Var iväg och köpte en jordgubbstårta till fika ikväll också eftersom gullemamma har namnsdag. Ska snart iväg och hämta Micke på jobbet och sedan ta en dusch.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback