Längtar!

Datum: 2012-07-01 Klockslag: 20:15:05

Gud vad jag längtar till nästa helg alltså. På fredagmorgon tar jag & Martin bilen och drar till Stockholm för att hämta hem Elina som då slutar skolan. Så hon och hennes klass ska ha "avskedsfest", typ, som jag och Martin förmodligen kommer vara med på. Så då blir det middag ute följt av förfest och utgång, om jag fattat rätt. Längtar ihjäl mig efter att gå ut och dansa, var alldeles för länge sedan. I alla fall så stannar vi i Stockholm tills på söndag då vi packar in oss i bilen och åker mot Natursköna igen. Kommer nog bli en awesome helg!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback