Statistikplugg med tjejerna

Datum: 2012-01-18 Klockslag: 20:13:33

Imorse kom Lina och hämtade upp mig vid 9, sedan när vi var framme i Jönköping mötte vi upp Julia & Emelie och satt oss på biblioteket och pluggade statistik. Gick igenom en massa instuderingsfrågor och surrade en hel del annat också. Strax före 12 gick vi på stan för att äta lunch på Tortellini (eller Venedig som Emelie fått för sig att det hette, vilket gjorde det svårt att hitta stället. Haha!), och det fick bli en pasta carbonara för mig. Till min förskräckelse fick man en äggula mitt ovanpå maten, men jag lyckades ganska bra med att peta den till kanten som man kan se på bilden. 

När jag kom hem gick jag och hämtade ut mitt paket med jeansen i, och de satt sådär snortajt & bra som jag ville. Nej, nu ska jag och Micke ta och rosta lita mackor att äta till kvällsfika till något avsnitt How I met your mother. :)



Hade på mig mina riktiga gubb-brillor idag! (Tror faktiskt de hängde på herravdelningen på SpecSavers.)



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback