Utekvällen

Datum: 2012-01-22 Klockslag: 12:28:41

På min födelsedag blev det såklart ett besök på Akropolis, vår favoritrestaurang här i Nässjö. Vi tog in vitlöksbröd till efterrätt & sedan åt vi som vanligt Fileto Kotas. Mums! När vi hade ätit så gick jag till tåget som skulle gå vid 17:45, och så var jag framme hos Julia vid 18:30 och började förfesta lite! Spelade ölspelet & jag har aldrig och vid 21:15 så åkte vi ner på Akademien. Tyvärr var det väldigt lite folk & de spelade heller ingen direkt bra musik - väldigt tråkigt! Dansa är ju det roligaste med att gå ut, och då vill man ju gärna ha riktigt bra musik att dansa till. I alla fall så blev det en ganska tidig kväll (kanske 00:30) och på hemvägen körde vi McDriven.






kommentarer
Postat av: Erika

Inte vet jag, men jag tyckte att jag klart och tydligt tyckte du skulle bättra sig med uppdateringen här vilket jag också tyckte du skrev att du skulle..

2012-01-25 @ 00:05:14
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback