Trött & tröttare

Datum: 2012-01-19 Klockslag: 20:48:25

Ikväll är vi hemskt trötta här hemma. Micke har somnat i soffan och jag sitter här och gäspar & har en hemsk huvudvärk. Blir nog en tidig kväll ikväll, hade tänkt kliva upp runt 09 imorgon och börja tentaplugga så jag har några timmar på mig! Sedan har jag och mina "twitter-kompisar" Molkan och Markus planerat in en fika på eftermiddagen/kvällen. Har länge pratat om att vi borde träffas & ta en fika, vi bor ju trots allt i samma stad. Så nu blir det tillslut av, det ska bli roligt!

Sedan blir det såklart fredagsmys med älsklingen, och jag tänkte unna mig en B&J Half Baked eftersom jag varit så duktig när det gäller sötsaker hela veckan. 


Skulle verkligen inte ha något emot att ha den här sötingen här och ligga och snusa på. Hon är så himla fin!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback