Trevlig kväll!

Datum: 2012-01-05 Klockslag: 01:25:58


Ikväll har som sagt Erika varit här så vi har ätit ost & kex och druckit vin och surrat en hel massa. :) Himla trevligt!

Nu ska jag lägga mig och läsa igenom böckerna för denna kursen så jag har koll inför imorgon när vi ska träffas (de i skolan & jag på Skype) i gruppen och ordna med vår undersökning & vetenskapliga artikel vid 09.00. Kommer vara dötrött! Har råkat ta lite väl mycket ledigt, så jag ligger en del efter nu.. Blir till att råplugga när jag kommer hem igen, för dom här sista dagarna här ska jag njuta av. ♥ Nej, nu ska jag som sagt lägga mig och läsa och sedan se ett avsnitt Parlamentet innan jag somnar.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback