Tandvärk

Datum: 2012-01-14 Klockslag: 12:34:09

Usch vad jag hatar min jäkla visdomstand, vet inte hur många gånger jag fått en inflammation pga den nu. Har så förbannat ont och känner hur smärtan sprider sig mer och mer i munnen, bara jag slipper få ont i hela käken ännu en gång så är jag nöjd. Det dumma är att jag vägrar dra den också, för att jag är livrädd för det. Mina krav är att få bli sövd, och helst att någon av tandläkarna jag hade i Ramsele ska göra det. Litar inte alls på tandläkaren jag har här i Nässjö.

I alla fall, lördag idag och jag måste plugga. Det är så svårt att komma igång nu när man varit ifrån plugget i flera veckor, men jag ska försöka göra en mjukstart i alla fall. Till veckan blir det hårdplugg!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback