Tack för det, fina du!

Datum: 2012-01-21 Klockslag: 12:45:20

Fick just ett mail som gjorde mig tårögd. Verkligen inget jag hade väntat mig, tack!

"
Ha det äran!
Jag tyckte de kändes lite opersonligt att skriva grattis på facebook, så.. de här var det bästa jag kom på ! Haha!
Men ett sjukt stort himla grattis till dig, jag hoppas verkligen du kommer ha en bra dag och kommer få ett bra år som 21-åring. ehe!
Det jag tycker är trist vid en sådan glad dag, är att vi inte har lika mycket och bra kontakt som vi haft förut.
För är det någonting jag saknar, så är det äkta vänner, och såklart ser jag dig som en äkta vän och kan alltid söka upp dig om det behövs vid alla tillfällen.
Men just det här att hitta på saker, och prata om allt, och hälsa på varann osv som är lite trist att sånt aldrig sker. Meen kanske de är för vi har gått och blivit gamla, vad vet jag. Du ska veta att jag alltid kommer att älska dig. Du är en sjukt bra människa, och fruktansvärt klok sådan, du kommer verkligen ta dig dit du vill.
Kom just att tänka på då vi alltid var i Nordsjö,  fatta du vad mysigt de va?! Haha.. Speciellt den här kvällen då vi gjorde kyckling i ugn, sån här Stinas kyckling, och klockan var rätt sent.. så sprang vi spontant ner och badade efter, vilka tider ! Kanske borde ta en kväll i Nordsjö i sommar .. 
Haha och bilderna är dom enda jag har på min dator som jag skickade med, eftersom den kraschat och hittade dom kvar på min bdb förut. Du kommer alltid var min pattlisa, som hade tusen olika disney bh:ar som barn, som inte ens hade bröst?!! Sen BOOM
goes the dynamite så kom två meloner upp, wtf?
Och den där kvällen då vi dansade med blomman var magisk, kommer aldrig glömma den blomman!!!
Men hur som helst, tack Sara för att du ha varit en bra kompis genom hela mitt liv, för du har varit med och gjort min barndom, och funnits för mig jämt.
Även då vi hatade varandra så gick de rätt snabbt att jag ringde upp dig och sprang över till dig igen. Jag är stolt att ha just dig som kompis.

Grattis!
<3

/Sulle."


En av bilderna hon skickade med, när vi en utekväll dansade runt den här blomman. Haha, sjukt var det!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback