Onsdag

Datum: 2012-01-04 Klockslag: 15:07:24


Hur bedårande får man vara? Passat på att fota kattungarna lite till Blocket-annonsen vi kommer att lägga ut snart. Önskar jag kunde ta med mig en hem, de är ju så himla söta!

Imorse vaknade jag tidigt och var sur för att jag skulle kliva upp, och blev riktigt lycklig när jag insåg att jag inte skulle jobba idag. Sovmorgon är det bästa som finns! Annars har jag bara umgåtts med mamma idag, och nu ska vi snart åka och handla sedan blir det lasagne till middag. Fyfan så gott! Ikväll kommer Erika hit och äter ost & kex med oss också, det ska bli trevligt & mysigt. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback