Onsdag

Datum: 2012-01-25 Klockslag: 12:37:37


Har fått skäll om mitt dåliga bloggande nu igen, så än en gång - jag ska bättra mig! ;) I alla fall, imorse klev vi upp och gick till Get some tattoo för att Micke skulle tatuera sig, men när vi kom dit så hade några andra hunnit före (drop in på onsdagar) så han ska gå tillbaka dit lite senare idag. Men när vi ändå var ute så passade vi på att gå in på Life och så bestämde jag mig för vilka skor jag skulle ha, det blev de på bilden ovan. Så nu är jag 900 kr fattigare, men hoppas på att få slippa ha ont i fötterna när jag jobbar. Det är värt 900 kr!

Är ledig idag, så tänkte passa på att plocka ihop lite här hemma & läsa på lite från föreläsningarna jag missade igår. Annars tänkte jag bara ta det lugnt och njuta av min lediga dag (och kanske passa på att bleka håret så jag får det gjort någon gång), för imorgon är det 08:00-16:00 i skolan som gäller. Har vår första vårddag och temat är hud, det ska bli roligt. På vårddagarna får vi ett patientfall som vi ska fundera över och sedan har vi seminarium & kommer att vara på plan 7 där vi "utövar" dessa saker, som att träna på att ta blodprover osv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback