Onsdag

Datum: 2012-01-11 Klockslag: 19:28:43

Försöker plugga till vårt grupparbete, men vet som inte riktigt vad jag ska göra.. Så istället satt jag mig och skrev in de kommande veckorna i min almanacka, så nu vet jag vad som händer fram till den 27 februari. Det är skönt att veta hur närmsta tiden ser ut, men man får ändå lite ångest av att veta vad man ska göra varje dag & hur mycket man kommer ha att göra. Nåja, två år kvar bara.

Idag tog jag en riktigt rejäl sovmorgon, låg och drömde ända till 12:20. Dumheter jag vant mig vid medan jag var hemma över jul, måste få bort dom där otroligt långa sovmornarna nu. Sedan har jag städat bort julen lite och plockat ihop här hemma. När vi öppnade balkongdörren för att vädra medan vi bytte sängkläder så fick jag verkligen vårkänslor - det riktigt luktade vår här inne! Kan ju tillägga att snön som var när vi kom nu har regnat bort. Såklart.


Världens mysigaste morgonrock från H&M.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback