Nyårsafton 2011 I

Datum: 2012-01-01 Klockslag: 15:06:19

Här är mina fyra, ynkliga bilder jag tog under kvällen (med min telefon, tog desto fler med Erikas kamera).
Kvällen började med att vi fick skjuts till Näsåker vid 17:30 ungefär, och när vi kom fram fanns det väldigt stark bål gjord på hembränt. Haha! Efter ett tag blev det dags att sätta sig på sin plats och bli serverad förrätt: Västerbottens cheesecake med rödlök & rom till. Lite roligt, inte förrän jag typ ätit upp förstod jag att det var rom, jag trodde hela tiden att det var pyttesmått rivna morötter. Kände mig lagomt dum när dom andra började prata om rom, haha! Sedan var det potatisgratäng & tjälknöl till middag och vanilj- och chokladpannacotta med hallonsås. Under hela middagen så sjöngs det snapsvisor, sånger & hölls massvis med tal. Sedan var det två tjejer som sjöng & en kille som spelade gitarr, väldigt mysigt & fint. Sedan lekte vi hela havet stormar, vilket jag har bevis från i form av ett antal blåmärken idag. Sedan dansade vi och hade allmänt kul hela kvällen. Så himla lyckad kväll!
Bordsplacering på middagen, och mitt uppdrag "Ta andras platser, ursäkta dig när de kommer tillbaka och berätta att du har så dåligt lokalsinne".
Blev väldigt glad när jag såg att jag hade Fredde mitt emot mig, och under kvällen blev vi bästisar efter hans sorgliga "jag varken har någon bästa kompis, eller är någon bästa kompis".

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback