Måndag

Datum: 2012-01-16 Klockslag: 19:35:28

Åkte på skolan efter att ha fått ca 3 h sömn inatt och med hemsk tandvärk, men nu är vårt grupparbete färdigt i alla fall och det känns jätteskönt. När jag kom hem somnade jag nästan direkt och vaknade lagom för att hinna ringa tandläkaren innan de skulle stänga. Imorgon 14.00 fick jag en tid, om de bara tittar på tanden då eller om de faktiskt drar den vet jag inte. Men jag har pöanerat en hel del. Hörlurar ska med så jag kan lyssna på HÖG musik fmr att inte höra hur det lever om i munnen, Micke får följa som mentalt stöd & jag ska endera ha lugnande tabletter eller lustgas. Har tänkt ut det hela ganska noga, lustgas eller lugnande är ett KRAV för att jag ska gå med på att dra en tand utan att bli sövd.

Nu har vi en äppelpaj i ugnen som snart är klar, då ska vi äta den framför ett avsnitt Once upon a time. :-) Sjukt bra serie, kolla på den om ni inte redan gjort det.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback