Happy birthday to me!

Datum: 2012-01-21 Klockslag: 12:06:48


Började dagen vid 06 då jag öppnade paketet som mamma skickat, det var ett fint förkläde med matchande grytlappar till! :) Välbehövligt och bra, tror dessutom att färgen matchar våra gardiner. 

Vid 08 var det tentadags, vi får väl se hur det gick. Efter tentan mötte jag upp Julia, Lina & Emelie och så åkte vi på IKEA och åt lite frukost innan vi åkte på systemet och handlade till ikväll. Emelie råkade lura mig att ta öl i min temugg. Vi funderade över vart tevattnet fanns, och så pekade hon på en kran (som det i och för sig stod pripps blå på) och sa att hon trodde tevattnet fanns där i. Nej, det var verkligen pripps blå. Haha!

Kom hem för drygt en halvtimme sedan, så nu ska jag bara ta det lugnt ett tag. Micke är iväg och köper min present, och jag blev beordrad att låta disken vara. Så, jag tar det bara lugnt som sagt. Vi ska ringa och boka bord på Akropolis sedan, det ska bli mysigt & gott. :) Sedan tar jag tåget in till Jönköping vid 18:45 och festar lite med tjejerna! Och det bästa av allt nästan, är att Linas kille kommer och hämtar oss inatt så jag får åka hem och sova med älsklingen. Så himla mycket skönare att vakna hemma dagen efter om man är bakis, haha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback