Fredag

Datum: 2012-01-13 Klockslag: 13:15:50

En sak som är väldigt skön med att komma in i vardagen igen är att man får den här helgkänslan! Även om jag ofta är ledig mitt i veckan och sådant så känns helgen ändå speciell, vilket jag älskar!

Igår åkte jag in på skolan och träffade min grupp, så vi gjorde klart vår artikel & nu är den inskickad. Så i helgen ska jag bara läsa igenom artikeln som vi ska granska & försöka bekanta mig lite med statisiken. Dagens planer är att städa lite här hemma, och byta ut julgardinerna som fortfarande hänger i vardagsrummet. Skulle så gärna vilja ha några nya gardiner dit, de genomskinliga vita är himla fina men det blir lite tråkigt att bara ha dem i längden. Några med lite färg kanske skulle vara trevligt? Hade fått hem några olika kataloger nu medan vi varit borta, så kanske ska ta och titta i dem och se om man hittar något som skulle passa (både utseende- och prismässigt).

Saknar dom här små skitarna, önskar att jag hade kunnat ta med den mörka, lilla tjejen! Idag åker de upp på blocket.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback