Åter till vardagen

Datum: 2012-01-10 Klockslag: 18:48:19

Igår packade vi in oss själva & all vår packning i bilen och åkt söderut igen. Erik & Erika hämtade upp mig vid 08 och sedan hämtade vi Per och tillsist Micke i Österforsse. Otroligt nog så fick all packning plats i bagaget (förutom en hockeyhjälm) och vi slapp ha någon väska i bilen.

Första stoppet blev i Sundsvall där det blev frukostbuffé på IKEA för 29 ynka kronor. Sedan blev det ett snabbt stopp i Hudik också, där vi gick på toa, tankade & handlade lite. Efter det åkte vi vidare med Hjalle & Heavy i högtalarna, haha! När vi släppt av Per i Uppsala åkte vi vidare, och roade oss då med ett frågespel Micke hade på sin surfplatta. Vem vann? Jo, jag! Nöjd tjej. Alla mina svar var väl inte helt klockrena (bilden nedan), men jag lyckades vinna ändå! Svaret på frågan var visst kommunist, inte Lasse.



När vi kom till Norrköping åkte vi på Max och åt, sedan en sväng på Ica innan vi blev skjutsade ner till stationen. Tåget som skulle gå vid 19:30 gick vid 20:38, förvånande? Inte direkt. Så vi var hemma i Nässjö strax efter 22, så då blev det en dusch & sedan la vi oss och tittade på Soul surfer (som var sjukt bra!).

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback