Ännu en katt!

Datum: 2012-01-08 Klockslag: 17:50:43

Lyckades få EN bild på K-G innan han blev irriterad på blixten och gick därifrån. Världens dreggligaste katt är han också, man blir helt blöt när man gosar med honom för att det droppar lite här & där. Vi har en teori om att han kanske har en liten hjärnskada, eftersom han föddes bak & fram och var helt blå/lila när han kom ut. Hade jag inte masserat honom och hjälpt honom att efter 30 minuters kämpande hitta spenan så hade han nog inte levt idag.

Nu ska vi strax äta (någon ny mat som verkar skitgod!) och sedan har jag och mamma köpt varsin Bingolott. Jag har nästan packat klart allt också, är kameran & sminket som inte är ihopplockat bara nu tror jag. Varit och sagt hejdå till Elina, Dea och barnen har jag också gjort. Fick en extra lång kram av Bibbi när jag sa att vi skulle säga hejdå och lyfte upp henne, hon verkade aldrig vilja gå ner. Älskade unge! 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback