Tummen ur!

Datum: 2012-02-05 Klockslag: 20:51:13

Bestämde mig just för att till veckan köpa det där gymkortet jag pratat om ganska länge nu. Jag känner verkligen att jag behöver det, komma iväg & göra något, inte bara sitta hemma i soffan och slöa. Tror jag ska unna mig ett nytt linne eller en t-shirt att ha när jag tränar också, om man känner sig lite fin så känns det ju alltid roligare. Micke ska få hjälpa mig att göra upp lite olika "program" jag kan gå efter också, plus att jag måste sätta upp lite mål med träningen också. Då menar jag inte att gå ner 5 kg utan mer att kunna jogga i 30 minuter och göra 15 armhävningar t.ex. Sen får jag ju jättegärna gå ner 5 kg också, och gärna mer. ;) Men jag vill inte sätta upp såna mål, då känns det som om jag lätt kan bli besviken.

Nu ska vi snart mysa ner oss i soffan med lite gott framför Wallander. Sedan blir det inget onyttigt förrän nästa helg, punkt slut!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback