Tisdag

Datum: 2012-02-14 Klockslag: 11:39:18


Igår kom jag inte hem förrän vid 17:30 och hade en himla huvudvärk, så vi var lite bekväma (& onyttiga) och beställde hem varsin pizza. Sist jag åt pizza var nog på nyårsdagen om jag inte minns helt fel, så det känns ändå okej. Blev väldigt glad när jag kom hem ganska less & med ett bultande huvud när jag ser att lägenheten är städad. En nystädad lägenhet är ju ett av det bästa som finns! :)

Är ledig idag men har ett seminarium imorgon som jag ska förbereda mig för, men först tänkte jag nog gå ner på stan en sväng och köpa den där träningströjan jag pratat om. Blir ingen träning idag dock, hade riktigt ont i halsen när jag vaknade. :( Ikväll blir det en myskväll här hemma med god mat och så, eftersom det är alla hjärtans dag! 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback