Onsdag

Datum: 2012-02-01 Klockslag: 14:26:31

Idag hade vi en kort föreläsning på morgonen och sedan grupparbete, men det blev mest prat om annat. Haha! :) Det som hade kunnat ta 45 min tog istället någon timme, men det var bara trevligt. Fick ett riktigt gott skratt när Lisa berättade om en salladsincident, höll på att skratta ihjäl mig.

Sedan jag kom hem har jag plockat ihop ett x antal påsar med kläder inför tvättiden imorgon. Är ledig från skolan så får passa på att ta en heldag i tvättstugan då, det behövs verkligen. Nu ska jag skriva till & skicka in uppgiften vi gjorde idag, sedan rosta en macka & koka lite te innan jag sätter igång och städar lite.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback