Måndag

Datum: 2012-02-20 Klockslag: 15:23:45

Klev upp i tid för att börja med min examinationsuppgift, så himla klurigt. Finns det något värre än att söka vetenskapliga artiklar och att referera? Tror inte det. Har kommit en bit nu i alla fall, men bestämde mig just för att stanna hemma imorgon, trots redovisningen. Så istället kommer jag få åka in en dag under praktiken eller så för att redovisa tillsammans med de andra som inte kommer vara där imorgon. Hade varit skönt att få det bortgjort, men samtidigt känns det smartast att vara hemma och vila upp sig inför VFU:n.

Trodde att jag hade börjat bli frisk, men nu har jag fått tillbaka febern tror jag. :( Blir galen på den här jäkla hostan jag har också, usch!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback