Lördag

Datum: 2012-02-18 Klockslag: 13:59:32



Mitt nya, nyttiga liv där jag räknar kalorier är inte lätt som en plätt. Helt sjukt hur mycket kalorier allt innehåller nu när man sätter sig ner och räknar. Har i alla fall skaffat mig ett 1års gymkort nu, känns skitbra! Bara jag kunde ta och bli frisk snart, imorse när jag vaknade kändes det som om någon stack en kniv i halsen - inte bra! 

Började dagen med resterna av gårdagens middag, indisk currygryta, mums! Till middag ska vi unna oss lasagne (med med mindre ost & matlagningsgrädde) eftersom det är lördag, sedan blir det kanske lite morötter och dipp ikväll. Får se vad jag blir sugen på, annars får en eller två koppar te räcka.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback