Jäkla förkylning!

Datum: 2012-02-19 Klockslag: 15:26:19

Igår efter middagen slog förkylningen till på riktigt, jag fick feber & otroligt ont i både ben & svank. Usch! Spenderade kvällen i soffan framför Melodifestivalen, svettades och frös om vartannat. I alla fall, bäst var Mattias Andreasson & Molly Sandén tyckte jag. Tyckte att Mollys låt var riktigt bra, och så har hon ju blivit så snygg också! Och Ranelid. Herregud. Den största skämskudden hade inte varit stor nog. Ni är pinsamma Sverige.

Imorse när jag vaknade mådde jag lite bättre, och har orkat gå ner och slänga i en maskin tvätt, vilket jag dock blev helt slut av. Sedan har jag diskat lite och just ätit lasagne, himla glad att det blev över så vi kunde äta av det till middag idag också - tror ingen av oss hade orkat laga mat. Jag struntar i att räkna kalorier nu när jag är sjuk, orkar inte. Viktigare att äta riktigt så jag blir frisk så fort som möjligt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback