Alla hjärtans dag

Datum: 2012-02-14 Klockslag: 18:53:34


Fick ett paket med posten av mamma och pappa, en chokladask & ett fint kort. Tack! 

Gick som sagt på stan för att köpa något att träna i, och hittade dessa två linnen på REA. :) Nypris 300 kr styck, och nu gick de på 190 kr styck. Nu ska bara den här jäkla förkylningen försvinna och sedan blir det hårdträning, som jag längtar! Just nu sitter jag och tittar på Prison Break som vi börjat se från början, medan Micke ligger här bredvid och sover lite. Tror vi ska se någon dokumentär och äta lite alla hjärtans dag-godis senare, och innan jag lägger mig ska jag förberede för ett seminarie imorgon.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback