Söndag

Datum: 2012-12-16 Klockslag: 20:48:10

Har haft fullt upp och pluggat heeela veckan (även igår), så idag tog jag en lång sovmorgon och åt frukost framför Musikhjälpen. Har tvättat och packat lite, och först nu för en stund sedan tog jag fram datorn för att plugga lite innan jag lägger mig. Ska fila lite på min mål till IVP:n innan jag skickar in den "på riktigt". När jag var iväg och handlade förut idag köpte jag det här "uppesittarpaketet", så nu är jag och mamma redo inför uppesittarkvällen! :) Hade ju sagt att jag inte skulle äta något godis förrän 23e, men jag var tvungen att provsmaka en sån där choklad - och JÄVLAR vad god den var! Så nu längtar jag ännu mer efter uppesittarkvällen. Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback