Onsdag

Datum: 2012-12-05 Klockslag: 20:12:00

Så, nu var IVP:n inskickad. Är inte helt nöjd med den, så att man har till på måndag på sig att ordna den innan man skickar in den "på riktigt" känns bra. 
 
Så imorgon på förmiddagen har jag IVP-seminarium, hoppas på att inte bli allt för sågad. Haha! Och på eftermiddagen är det psykologitentan. Tyvärr så har det inte funnits någon tid att plugga till den riktigt, så jag får göra den senare i vår.. Men jag ska gå dit imorgon och titta hur tentan ser ut i alla fall, alltid bra att ha något extra att gå på. Sedan ska jag hem och äta något och packa det sista innan jag åker till bästis över helgen. Börjar med att åka till Linköping och se på en hockeymatch, jag ser fram emot att äta popcorn. Haha! Nä, den här helgen ska bli SÅ rolig! Massor att se fram emot, och det bästa? Att jag stannar ända till måndagkväll. Fyra hela dagar tillsammans med bästis, bättre blir det ju inte!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback