Framsteg!

Datum: 2012-12-02 Klockslag: 10:17:01

Den här slutspurten gör verkligen susen, sedan 27/11 har jag gått ner 0,6 kg vilket betyder att det är 0,6 kg kvar till mitt delmål. Sedan den 16/11 har jag dessutom minskat 6,5 cm i mått. Härligt!
 
När jag i höstas bestämde mig för att göra en förändring i mitt liv och gå ner i vikt så trodde jag nog aldrig riktigt att jag skulle lyckas, eftersom det aldrig riktigt lyckats innan. Men nu sitter jag här drygt tre månader senare och 6,4 kg lättare. Det enda jag väntar på nu är att den här jävla förkylningen ska försvinna så att jag kan börja gymma och forma kroppen lite! 
 
Att sätta upp mål som man sedan klarar av måste ju vara ett av det bästa som finns!
 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback