2012

Datum: 2012-12-29 Klockslag: 13:02:48

2012 har varit ett väldigt.. annorlunda år. I slutet av augusti blev jag singel efter ett nästan tre år långt förhållande, bröt ihop totalt och kom sedan tillbaka och började må bra igen. Mitt 2012 kan delas upp i två delar, januari-augusti och september-december. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Lärde mig att stå på helt egna ben efter uppbrottet med mitt ex, drog en tand och klättrade i Skuleberget.
Fick någon du känner barn?
Ja, flera stycken faktiskt!
Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!
Vilka länder besökte du?
Har tråkigt nog hållt mig inom Sveriges gränser hela året.
Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Den senare delen av 2012 har jag saknat kärlek. En kropp som jag är nöjd med, också.
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Det absolut bästa som hänt var att jag gjorde en förändring i mitt liv och gick ner 7 kg. Men även att jag blev singel (även ett av det jobbigaste jag varit med om) och att jag lärde känna min underbara Lisa på riktigt. ♥
Vilket var ditt största misstag?
Vet inte om jag har gjort något större misstag direkt? 
Vad spenderade du mest pengar på?
Tråkiga saker som mat & hyra.
Vad gjorde dig riktigt glad?
Att se hur mycket alla brydde sig och ställde upp när jag och Micke gjort slut, att se The Used för tredje gången, att bli faster och få träffa det lilla underverket för första gången! Och att jag lyckades så bra med min viktnedgång, så klart.
Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?
Framförallt Markus Krunegård. När allt var som jobbigast så hjälpte Askan är den bästa jorden mig så himla mycket, den gav hopp.
Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Både och. Hade en helt underbar sommar med mina underbara vänner, men när sommaren tog slut så hade jag en av de jobbigaste perioderna i hela mitt liv. Men har "kommit tillbaka" under höstens gång och mått väldigt bra.
Blev du kär?
Nej, men tänkte "lite" extra på en väldigt otippad person. Haha!
Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej, hata är lite för starkt ord.
Vilken var den bästa boken du läst under året?
Tror faktiskt inte att jag läst ut en hel bok under detta året?
Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Markus Krunegård.
Vilken var årets bästa film?
Johan Falk-filmerna (mycket pga ögongodiset!) & Bridesmaids måste jag nog säga.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Skrev tenta, åt ute och så åkte jag in till Jönköping och festade med tjejerna.
Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Träffade egentligen inte så mycket nya människor i år.
Vad fick dig att må bra?
Min familj, mina vänner och musiken.
Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman, utan tvekan.
Vilken var din bästa månad?
Jag vet inte riktigt, någon av sommarmånaderna.
Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Hade kunnat anstränga mig mer i skolan, men med tanke på alla omständigheter så har jag skött det bra ändå.
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Kommer att gå det sista året på min utbildning (blir klar jan -14), nå min målvikt & förhoppningsvis träffa någon kanske.
 


 
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback