Och så var sommaren slut på riktigt

Datum: 2012-08-25 Klockslag: 11:29:00

Imorse åkte Erika tillbaka till Norrköping. Imorgon åker jag tillbaka till Nässjö. Känns både bra och dåligt, både skönt och jobbigt att återgå till vardagen. Känns bra att jag har Erika så pass nära som jag ändå har, även fast jag kommer sakna henne ändå. Kommer sakna Elina och Dea en himla massa. Ja, jag kommer sakna alla mina fina vänner. Och mina föräldrar, såklart.
 
Konstigt nog är en av sakerna jag saknar mest att typ torsdagsstäda, städa och göra mysigt inför helgen. Och så ska jag skapa mig nya mat- och träningsvanor också.
 
Tack för den här sommaren Natursköna!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback