Tisdag

Datum: 2012-04-03 Klockslag: 14:26:10

Tog en lite längre sovmorgon idag då jag var så himla seg. Så jag var klar ganska lagom tills det var dags att bege sig mot tandläkaren. Hade tid där 12:30 för att laga ett hål, SOM jag gruvat inför det alltså. Men, det gick ganska snabbt & smärtfritt faktiskt. :)

Så har jag surrat en hel massa med fina Fikan i telefon också, och proppat i mig honungsmelon. Helt sjukt vad gott det är! Ska strax knata iväg på Ica och handla lite också, det blir gomiddag och mys ikväll eftersom Micke tar tåget uppöver inatt. Så jag blir gräsänka ett x antal dagar framöver, men det ska nog gå bra det också. Ska försöka ägna all tid åt träning & plugg, så kanske jag kommer ikapp det jag råkat hamna lite efter.


Glad tjej, med en himla massa att se fram emot! 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback