Söndag

Datum: 2012-04-08 Klockslag: 12:09:40

Vaknade av väckaren vid 09:30 men låg kvar i sängen och tittade på några avsnitt av Parlamentet och åt upp det sista godiset i påskägget innan jag klev upp. Så nu har jag tagit tag i disken & ätit lite äggröra med skinka & persilja till frukost/lunch. Tänkte bara smälta maten liten och sedan sticka iväg på gymmet. Tror att jag kör ben idag och sedan avslutar med intervaller på crosstrainern, dags att göra av med lite av allt jag stoppat i mig nu under helgen.

Det är obemannat på gymmet idag så bara de som har bricka kommer in. Endera så är det väldigt tomt pga att det är påsk, eller så är det massa folk där pga allt de tryckt i sig nu under påsken. Jag hoppas på det första!

kommentarer
Postat av: william

mums:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 12:22:07
URL: http://funnyones.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback