Röd dag

Datum: 2012-04-09 Klockslag: 23:12:37

Lite skönt med en extra helgdag även om jag inte gjort ett dugg, men. Eller, jag har ju faktiskt kört tre maskiner med sängkläder & handdukar så nu är det lite tommare(?) i tvättkorgen. Skulle kunna köra en maskin till med lite underkläder och sånt, men tycker inte om att vara i källaren själv på kvällen, så jag låter bli. Tar det sedan när Micke kommit hem.


Var för lat för att gå på gymmet idag plus att det var sånt skitväder, så jag tränade lite här hemma istället. Blev glatt överraskad när jag klarade 11 x 3 armhävningar (på knä), kändes skitbra för en svagis som mig! :D Längtar till den dagen jag kan göra några riktiga armhävningar från tårna, men den kommer väl om inte allt för länge hoppas jag! Förutom det har jag kämpat mot ett otroligt(!) dubbelnougat-sug hela kvällen, men tack vare att jag såg en bild på instagram på en väldigt fit tjej så.. ja, bestämde jag mig för att låta bli. Och nu känner jag mig skitduktig, även om det fortfarande skulle sitta jävligt fint med den där dubbelnougaten.. Men jag sparar den till en annan gång.


Nä, nu ska jag platta håret (så jag slipper imorgonbitti) och göra lite te till På bar gärning börjar vid 21.

Glömde visst att publicera detta tidigare, så jag gör det nu!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback