Pink Sands

Datum: 2012-04-04 Klockslag: 18:06:59

Var vaken tills Micke gått iväg till tåget inatt, så jag var riktigt trött när jag vaknade imorse. När vi väl kom på skolan var det en otroligt tråkig föreläsning om lagstiftning, så i sista pausen bestämde vi oss för att gå. Så vi gick iväg på stan en sväng, och när vi gick förbi Anna-K så kunde jag inte låta bli att gå in och titta lite. (Kan aldrig gå förbi en inredningbutik, MÅSTE gå in!) Det fanns ett stort utbud på Yankee Candle och det var även 25% på Pink sands då det var månadens doft - så jag kunde inte stå emot. Fick betala ca 135 kr för ljuset istället för 175. Luktar himla gott, och passar perfekt in i vårt numera rosa vardagsrum. Det kan tyckas himla dyrt för ett ljus, men om man väl börjat köpa dem så vill man inte ha några andra!


Sedan jag kom hem har jag i stort sett bara slappat i soffan, och sovit en stund. Är så otroligt orkeslös, kanske behöver en ligga-i-soffan-dag? Tänkte i alla fall försöka knata iväg på Ica och handla lite frukost och grejer till imorgon, kan behövas.

kommentarer
Postat av: erika

haha åh nej, är det så farligt att när man väl börjat köpa kan man inte sluta. "Tur" jag har så dåligt med pengar nu då så jag ändå inte har råd med något, för jag är sugen!



Jag är föresten så avis på vad du är duktig på att knäppa kort :( haha!

2012-04-04 @ 21:05:44
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback