Mysig dag i Jönköping

Datum: 2012-04-06 Klockslag: 21:26:11

Runt 13:30 var det dags att gå ut i snöovädret för att ta tåget, usch vilket jäkla skitväder alltså! När jag kom fram till Jönköping så mötte Lisa mig i Juneporten och så tog vi bussen till A6. Jag hittade lite grejer på IKEA (kunde inte låta bli, men nu är det köpstopp!) och så hittade jag lite presenter till världens finaste syskonbarn. Felicia kommer bli helt till sig när hon får sin födelsedagspresent, om jag inte är helt ute och cyklar? Jag hade blivit överlycklig om jag var hon. :)

Sedan stannade vi för hos Lisa en stund, och då passade jag såklart på att gosa med deras katt. Längtar efter mina lurvbollar där hemma!! Men i alla fall, sedan gick vi vidare till Jensens där vi åt middag. Tog vitlöksbröd till förrätt, kyckling på grill med råstekt potatis, grönsaker och deras "favoritsås" & bea till varmrätt. Sedan tog vi var sin chokladmousse med grädde till efterrätt, vilket jag nästan aldrig gör. Riktigt gott var det i alla fall, kommer helt klart äta där fler gånger. :) (Ska nog luncha där på fredag redan, haha!) Har haft en jättetrevlig dag i alla fall!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback