Mammas kinagryta

Datum: 2012-04-06 Klockslag: 13:11:05

Igår efter jag varit på gymmet bestämde jag mig för att göra kinagryta (mammas goda mat!) så jag stack in på Coop och handlade lite. Provade att göra den på quornstrimlor - och vilken succé! Snabbt, enkelt & himla gott. Det blev dessutom över så jag kunde äta det till frukost/lunch idag.


Nu ska jag strax kila iväg till tåget. Ska in till Jönköping och hänga med Lisa, ser verkligen fram emot att äta ute. Hoppas några restauranger är öppna trots att det är långfredag bara, man vet ju aldrig här i lilla jerusalem.

kommentarer
Postat av: erika

som vanligt när jag har lite att göra kollar jag igenom din blogg, och gärna kategorin "mat, bak & recept" det här såg ju skit gott ut, det måste jag få recept på :D Även biffstroganof tyckte ulla jag skulle be om recept på :)

2012-04-11 @ 11:58:34
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback