I'm awesome!

Datum: 2012-04-15 Klockslag: 19:36:55

Så, då har snart hela den här dagen gått också. Jag har faktiskt kommit en bra bit på rapporten. Patientfallet har jag nog gjort ungefär hälften på & hela kommunikationsuppgiften är faktiskt färdig. I'm awesome!


Kommunikationsuppgiften gick väldigt lätt att göra så fort jag kommit igång med den, och skönt var väl det! Tragglar på med själva patientfallet lite, men tror inte jag gör så himla mycket mer ikväll utan fortsätter imorgon. Tycker jag varit nog duktig ikväll! :)
Saknar den här fina tjejen också. Alldeles för länge sedan vi träffades sist. :( Men första helgen i maj kommer får vi förhoppsningsvis besök. 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback