Härlig promenad!

Datum: 2012-04-26 Klockslag: 16:35:46

Kom hem från en riktig härlig promenad med Taimy för en stund sedan. Vi gick ner till älven så hon fick gå lös, förut vågade jag aldrig gå med hundarna lösa, men det är ju så himla härligt. Taimy är så duktig också och springer bara en bit framför och väntar sedan in en, och när man säger åt henne så stannar hon. Annat mot för hur Lady var, de var lite av varandras motsatser. Kanske därför jag inte vågade ha dem lösa förut, just för att det inte bara var Taimy utan också Lady då? Taimy är ju lugnet själv, drar aldrig & är väldigt försiktig. Det är liksom hennes personlighet. Medan Lady.. ja, var motsatsen. Men som jag saknar henne. 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback