Folk är så blåsta att det är helt jävla otroligt

Datum: 2012-04-23 Klockslag: 22:53:24

ALLTSÅ JAG BLIR SÅ TRÖTT. Trött på alla idioter som inte har en endaste jävla aning om hur vården ser ut på riktigt. Läser om idiotiska människor som diskuterar på flashback. Det är så skrattretande att jag dör. Och det här med att sjuksköterskor är misslyckanden som inte kunde komma in på läkarlinjen? Om man hade nog mycket i huvudet så skulle man veta att det är två helt olika yrken, och att sjuksköterskor inte är någon sämre version av läkare. OM man hade nog mycket i huvudet alltså. Nej, jag vill bara SPY på alla idioter.

"Vi vill inte betala ÄNNU mer i skatt för några som inte kom in på läkarlinjen. De gör ju ändå inte så mycket."

"Haha är du misslyckad pottkusk själv?

Givetvis drömmer de alla våta drömmar om att bli som doktor åsa men de kom inte in på den linjen. Precis som många ordningsvakter/väktare inte kom in på polishögskolan eller socionomer inte kom in på psykologilinjen. Lite dummare helt enkelt."





kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback