Ångest

Datum: 2012-04-15 Klockslag: 14:38:24

Alltså. Fick sms av Lisa om att de satt ett datum för när vi skulle lämna in vår rapport till Omvårdnad II. Den ska vara inne den 1 maj. Jag hade trott att den skulle in i mitten av månaden, eftersom det var sagt "någon gång i maj". Så nu har jag helt jävla sjukt mycket att göra, är fast i en pluggbubbla HELA dagen idag och imorgon, sedan får jag se hur långt jag kommit. Har kommit en bit nu i alla fall. Hade tänkt ha det färdigt tills på torsdag, för jag orkar inte dra med mig alla böcker hem till Ramsele. Nej, tills på torsdag SKA rapporten vara färdig.

Det roliga är ju bara att lärarna har en sån jävla fantastisk framförhållning (eller inte). Och något som är ännu roligare - jag har inte fått någon som helst information om inlämningen. Bra där, liksom!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback