15 april

Datum: 2012-04-15 Klockslag: 11:04:46

Och så har halva april gått också.. Helt sjukt hur fort tiden går. Nyss var det ju januari?
Sov en timme längre än jag brukar idag, var nämligen vaken till efter 02 och spelade Rumble! Verkligen det roligaste spelet nånsin, och så är jag bra på det också. :D Haha!

Nu sitter jag och äter lite av godiset från igår, hade så ont i magen att jag inte kunde äta något. Har just önskat VFU-plats inför nästa termin också, så då var det gjort. Nästa sak att stryka från listan idag är att scanna in alla papper från VFU:n och skicka in till skolan. Och så ska jag tvätta & försöka plugga lite idag också. En typisk söndag med andra ord, fast jag tror faktiskt jag är ledig imorgon. Skönt med långhelg! Kanske skulle börja packa lite smått för jag har heldagar i skolan både tisdag, onsdag & torsdag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback