Tråkigt, men nödvändigt

Datum: 2011-09-27 Klockslag: 21:52:56

Har funderat ett tag på om jag skulle ta och köpa mig en ny resväska.. Och nu när jag fått min sista lön så kanske det vore lämpligt att passa på? Tycker väskan jag har sedan tidigare är lite för liten, och så är den lite otymplig & jobbig att dra omkring på när den bara har två hjul. Och de gånger jag väl använder resväska (när jag åker utomlands eller hem till natursköna) så brukar jag ju ha en hel massa packning med mig, vilket har resulterat i flera väskor.. vilket är lite jobbigt. Så 650:- kan det kanske vara värt för att slippa ta flera väskor. :) Jag kan verkligen konsten att prata mycket om ingenting, all denna text för en resväska. Haha! ;)

Nu ska jag slå på Idol och se vilka som går vidare, Moa(!!!!) och Amanda P hoppas jag på!




kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback